« Home | *piilub ehmunult ümber nurgaKas ma olen jälle mill... » | Ma pean ära mainima, et minu tavapäraselt üsna maa... » | Vahepeal pole suurt midagi toimunud peale järjekor... » | Tuhlasin natuke ühes venekeelses foorumis ja leids... » | Kaupsis on segased päevad - osturalli või -möll võ... » | Olemas: ideeMida pole, seda pole: lõngad; aeg.Api. » | Valmis järjekordne õlasall, aga kuna korralikku fo... » | Anniki on oma kingiga ühele poole saanud ja küllap... » | Valmis.Note to self: tihedamad narmad on ilusamad.... » | Kommentaaridele - kui neid on - vastan. Pilte - ku... »

Hingedeajal oli keelatud müra tegemine, naljatamine, naermine, kisamine, kärarikkad tööd nagu puude lõhkumine. Samuti olid keelatud villa ja lõngaga seotud tööd.

Allikas: Berta.

Vaat siis. Tuleb kiirustada. :)

Tegelikult tahtsin kirjutada sellest, et juba ammu lubasin poolnaljatamisi siia saalomoni sõlme tegemise õpetuse üles riputada, aga seni on see ikka tegemata, sest fotokast ei ole saanud laenata. Nüüdseks on mul kuri kahtlus naha vahel, et kõigil on see nipp juba niigi selge. Eks ma vaata. Kui fotoka saan.

Ja oma järjekordse lillehaldja sain kah viimaks kätte. Sihuke tunne oli küll, et see vaeseke pidi Inglismaalt jala kohale kooberdama, sest tema tulek võttis ikka oma kuu aega (tavaliselt pudeneb juba teise nädala algul mu postkasti teade, et vaja postile minna).

...

Njah. Sihuke... uimasevõitu jutt tuli, rohkem vist kirjutamise pärast kirjutatud või nii. Eksju.

Lugemiseni.

Sildid:

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker