« Home | Kaupsis on segased päevad - osturalli või -möll võ... » | Olemas: ideeMida pole, seda pole: lõngad; aeg.Api. » | Valmis järjekordne õlasall, aga kuna korralikku fo... » | Anniki on oma kingiga ühele poole saanud ja küllap... » | Valmis.Note to self: tihedamad narmad on ilusamad.... » | Kommentaaridele - kui neid on - vastan. Pilte - ku... » | Mul tekkis korraga küsimus, mille ma püüan siin ni... » | Tegelikult peaks endast ka natuke lähemalt kirjuta... » | Esimesel pildil olev siidpaelakihjake pärineb Asja... » | Siin siis E õlasall; pilt sai udune, aga kuna E sa... »

Tuhlasin natuke ühes venekeelses foorumis ja leidsin sealt Kreiniku tasuta ideede lehekülje. Meisterdamist igaks elujuhtumiks.

Siin veel lehekülg erinevate tegijate tasuta mustreid.

Lisa: lillehaldjate kollektsiooni täiendasin õunapuu, silla ja - üllatus-üllatus (minu jaoks, muidugi, kes ma arvasin, et seda pole tikitavaks tehtud, sest näinud ei olnud ma seda mitte kusagil) - rukkilillega. Tulemas on veel roos. Ainult et millegipärast muudavad nad viimasel ajal tihti piltide disaini, uuem aga ei pruugi alati parem olla. Vanema disainiga pildid meeldivad mulle rohkem. Maitse asi.

Sildid: ,

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker