« Home | Kommentaaridele - kui neid on - vastan. Pilte - ku... » | Mul tekkis korraga küsimus, mille ma püüan siin ni... » | Tegelikult peaks endast ka natuke lähemalt kirjuta... » | Esimesel pildil olev siidpaelakihjake pärineb Asja... » | Siin siis E õlasall; pilt sai udune, aga kuna E sa... » | Niisiis sai mu õlarätt valmis. Eile telekast teadl... » | Tänane saak: kaks tokki Nalle Colori't - "mets" (m... » | Ma usun, et paljud, kes käsitööga tegelevad, on mõ... » | Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest... » | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... »

Valmis.


Note to self: tihedamad narmad on ilusamad. Selle arvelt jäi küll see rätt väiksem, aga sai kenam.

Edit: Pärast ematehniku pahandamist lisan juurde: lõng Nalle Colori, 150 grammi, heegelnõel 3,5; heegeldatud 48 rida - siis jäi parasjagu nii palju lõnga üle, et sain igasse auku narmad. E õlasallile sai 52 rida ja talle jätkus narmaid üle ühe augu.

Oleneb muidugi, kui pikad narmad teha. Mina kasutasin hädapärast vahendit - võtsin E. Niidu "Pille-Riini" külitsi ette ja kerisin lõnga parajalt pingutades sinna ümber, nii et lõnga andis suurema vaevata lükata. Siis lõikasin ühest otsast lahti ja oligi valmis. Narmaid kulus 95(auku)x4(lõngajuppi)=380(lõngajuppi) , aga see on juba maitseküsimus.

Eksole.

Veelkord edit: narmasteta serva (elik kui asi ruuduna ette kujutada, siis diagonaali) pikkus on 143 cm, narmastega serva (elik ühe külje) pikkus on 97 cm, kokku siis 2x97=194 cm. Nii enam-vähem.

Huh. Nüüd vist sai kõik. :)

Sildid:

Mõnusas toonis rätik.

Mulle ka meeldib. Kahjuks :P :) pean selle ära kinkima - mina, igavene sinisefänn.

voh, vot nii on tõesti hea! ematenhik tänab. asjast kohe selgem pilt!
ütle nüüd veel, kui pikk on rätiku ilma narmasteta serv ja mitu cm sealt servast keskelt tipuni?

kas sa kinkimise puhuks teist rätikut ei jõua teha? midagi vähem sinist ;)
see saalomon peaks ju suht kiiresti minema?

Mää - rätik jõudis juba reedel adressaadini. Eks ma helistan ämmale ja lasen üle mõõta. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker