« Home | Vahepeal pole suurt midagi toimunud peale järjekor... » | Tuhlasin natuke ühes venekeelses foorumis ja leids... » | Kaupsis on segased päevad - osturalli või -möll võ... » | Olemas: ideeMida pole, seda pole: lõngad; aeg.Api. » | Valmis järjekordne õlasall, aga kuna korralikku fo... » | Anniki on oma kingiga ühele poole saanud ja küllap... » | Valmis.Note to self: tihedamad narmad on ilusamad.... » | Kommentaaridele - kui neid on - vastan. Pilte - ku... » | Mul tekkis korraga küsimus, mille ma püüan siin ni... » | Tegelikult peaks endast ka natuke lähemalt kirjuta... »

Ma pean ära mainima, et minu tavapäraselt üsna maalähedasse ja ettekujutusvõimetusse ajju tekkis veel üks idee. Nüüd siis jääme natukeseks ootama, laseme asjal settida ja siis hakkame kaaluma. Et kumba ma rohkem teostada tahan. Õnneks pole ma vist ainus, kes ideetasandilt veel edasi pole jõudnud. Liiatigi olen ma'gi seda meelt, et kui jõuluks kätte, siis jõuluks kätte. Kaks kuud on veel aega ka. Mis muidugi ei tähenda, et kingitegu viimasele minutile võiks jätta. Ülejala tehtud asi pole väärt asi, ma olen seda juba kribanud vist.

Aga lisanikerdistega see-eest olen juba algust teinud. :)

Sildid:

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker