« Home | Juhtusin praegu kalendrisse vaatama ja avastasin ü... » | Hingedeajal oli keelatud müra tegemine, naljatamin... » | *piilub ehmunult ümber nurgaKas ma olen jälle mill... » | Ma pean ära mainima, et minu tavapäraselt üsna maa... » | Vahepeal pole suurt midagi toimunud peale järjekor... » | Tuhlasin natuke ühes venekeelses foorumis ja leids... » | Kaupsis on segased päevad - osturalli või -möll võ... » | Olemas: ideeMida pole, seda pole: lõngad; aeg.Api. » | Valmis järjekordne õlasall, aga kuna korralikku fo... » | Anniki on oma kingiga ühele poole saanud ja küllap... »

Ikka nii: kui ma olen kindlalt otsustanud kuhugi minna, siis jääb ettevõtmine hoopis ära. Aga kui nüüd arutleda nagu piimamees Tevje, siis teisest küljest jällegi tunnen ka väikest kergendust. Ma lihtsalt ei ole praegu konditsioonis. Aga teisest küljest jällegi oleks see ehk väikeseks vahelduseks olnud. Aga teisest küljest jällegi saan selle aja... mh, millegi muu peale kulutada. Näiteks jalutan. Kui ilm lubab.

Ja ei mingit "teisest küljest".

Roosihaldjas edeneb, aga pilti pole esialgu näidata.

Salasõbra projekt on esialgu ootel (ootab vanaonu pärandust, junõu), aga kindlalt elu ja tervise juures. :)

Lugemiseni.

Sildid: , ,

Kannatan ikka akrüüli, segulõngades. Puhas akrüül ei istu kuidagi. Krudiseb vastikult ja külm on ka.

Akrüüli ainus hea külg on see, et tsentrifuugist võetuna on see peaaegu kuiv. Aga muidu jah, eelistan ma sihukesi lõngu, kus villaprotsent on suurem kui tehiskiudude oma.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker