« Home | Paeltikand - mitmeid linke. » | Lõpuks ometi jõudsin koju.J käis täna esimest kord... » | Siin veel pilte minu viimase aja lemmikutest: lill... » | Mannil neid ideid ikka jagub. Pealegi väga häid id... » | See on mu praegune projekt - kardinad töötuppa. Ku... » | Ah et miks.Ilmselt sellepärast, et kuna olen sunni... » | Tegelikult on see üle mõistuse, millised varud mul... » | Eks ma alustan tasapisi linkide ülestähendamisega.... » | Vastu tulles lugejate soovidele, eksole. :)blogard... » | Läksin päris ülbeks kätte ära ja otsustasin ka käs... »

Tsiteerin üht bloogi, mille otsa ma täna juhtumisi komistasin - nagu ikka heade asjade otsa komistatakse. Üks link viib teiseni ja kui sa seda, kuhu jõudsid, kohemaid meelde ei jäta, siis on pärast kohalejõudmise teekonda väga raske taastada. Igatahes seepärast siia link: http://www.triinu.com Ja tsitaat ise on järgmine:

Elu ei tohiks olla teekond hauda eesmärgiga jõuda turvaliselt pärale atraktiivses ja hästi säilinud kehas, vaid pigem külg ees sisse lennata, šokolaaditahvel ühes ja veiniklaas teises käes, keha täiesti ära kasutatud ja kulunud ning karjuda: "Issver, milline reis!!!"

Milline mõte, ah?

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker