« Home | Online-vahemärkus: mõnikord on päris mõnus natuke ... » | Täienduseks eilsele sissekandele: see oli kaheksak... » | Tänane saak: vardad nr 3, "The World of Cross Stit... » | Siin ma siis nüüd olen kahevahel. Ühtpidi tahaks m... » | Ajendatuna tänahommikusest Terevisioonist, kus tut... » | Nonih, siin ta siis nüüd on. Ma olen kogu aeg enda... » | J-l on viimasel ajal kombeks minu või kT nöökamise... » | Mood on üks kummaline ja kohati naljakaski asjapul... » | Ma ei tea, mis minuga täna lahti on. Olen õhtu ots... » | Ostsin täna Maggi maagilist maitseainet (kõlab nag... »

Tänane õhtu on veerenud ikka kohe päris jõulude tähe all. :) Tänu Grinchile otsis J välja oma jõulukannid - aastate jooksul kogunenud kõikvõimalikud rippuvad, piiksuvad jne jõuluvanad und päkapikud - ja nõudis endale unelauluks "Aisakella". Üks asi viis teiseni ja nii laulsingi talle viimaks ette pooled jõululaulud kunagi 1988. aastal välja antud kogumikust.

Meil oleks klaverit vaja. kT kunagised klaveri- ja solfedžoõpingud (tervitused, polaarkaru!) pluss absoluutne kuulmine võimaldavad tal noodist mistahes viisijupi üles võtta, minukene kipub keerulisemate viisikäikude juures ikka u-duuri minema. Aga J toob iga kord lauluringist naastes kaasa patsahkami noote ja sõnu. Ühendaks siis meeldiva kasulikuga ja plõnniks talle need viisid klaveril ette, aga pole klavert.

See ei lähe kohe mitte, kas teate. Asi lõpeb sellega, et ma otsin välja oma ainuma jõululaulude kogumiku ja filmi "Elu on imeline", mille ma eelmisel aastal kT tarvis linti võtsin (minu üritus harida teda filmiklassika alal on päris edukas ja see film on kahtlemata klassika). Ei. Tuleb ennast kokku võtta. Muidu on nii, et kui siis jõul viimaks uksele koputab, istun mina tuima näoga kut tühjaks pigistatud sidrun ega tee kuulmagi.

Ilusaid unenägusid.

Mul on muidugi klaver pakkuda kohe, aga Tartus ja häälestamist vajav (võib-olla ei saa tast ka siis asja, õnnetuke on tehnohoolduseta pidanud juba aastaid läbi ajama).
Kas kT on ka Tartu esimese lastemuusikakooli/laste muusikakooli/lastemuusika kooli (ma pole siiani aru saanud, kuidas see nimi käis) vilistlane?

Suur tänu pakkumast. :) Tegelikult on olemas ka kT vana klaver, aga sellega on logistilised (ja ilmselt ka häälestuslikud) probleemid (asukoht sama). Mis kT-sse puutub, siis jah, ta on seal õppinud küll.

Oh ma tohman. Enam ei näe puude taga metsa ega puude otsas oravaid. (Üritab meeleheitlikult vasaku silmaga pilgutada, et tuli üks valgepäine poiss meelde küll.)

:D

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker