« Home | Siin ma siis nüüd olen kahevahel. Ühtpidi tahaks m... » | Ajendatuna tänahommikusest Terevisioonist, kus tut... » | Nonih, siin ta siis nüüd on. Ma olen kogu aeg enda... » | J-l on viimasel ajal kombeks minu või kT nöökamise... » | Mood on üks kummaline ja kohati naljakaski asjapul... » | Ma ei tea, mis minuga täna lahti on. Olen õhtu ots... » | Ostsin täna Maggi maagilist maitseainet (kõlab nag... » | Nojah. Niipalju siis minu lubadusest, eksole. Aga ... » | Huvitav, kas sellist asja nagu piparkoogimaitseain... » | Tervitused kT-lt. Huvitav, kas see on minu kohalik... »

Tänane saak: vardad nr 3, "The World of Cross Stitching" ja - viimaks ometi! - "Käsitöö". Ma lihtsalt ei jõudnud varem postkontorisse ja painama, et nad selle mulle ära tooksid, ma ka ei hakanud, sest raamatutele oleksin niikuinii pidanud järgi minema.

Esimese hooga võin öelda, et kuuskandmotiiviga kampsunid lähevad töösse niipea, kui vähegi võimalik. Esialgu kT jaoks, sest temal on kampsiga kitsas käes, J jaoks ma üht juba koon vahelduva eduga, nii et temaga pole kiiret. Ja endale tahaks ka. Ja siis veel need vilditud päkapikud.

Ah jaa - kolm võrekasti ostsin ka - et lõpuks ometi oma lõngamajanduses kord majja saada. Ja sellega ma nüüd tegelema hakkangi. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker