« Home | Ajendatuna tänahommikusest Terevisioonist, kus tut... » | Nonih, siin ta siis nüüd on. Ma olen kogu aeg enda... » | J-l on viimasel ajal kombeks minu või kT nöökamise... » | Mood on üks kummaline ja kohati naljakaski asjapul... » | Ma ei tea, mis minuga täna lahti on. Olen õhtu ots... » | Ostsin täna Maggi maagilist maitseainet (kõlab nag... » | Nojah. Niipalju siis minu lubadusest, eksole. Aga ... » | Huvitav, kas sellist asja nagu piparkoogimaitseain... » | Tervitused kT-lt. Huvitav, kas see on minu kohalik... » | Otsustasin oma teise bloogi lõpetada. Kahju on kül... »

Siin ma siis nüüd olen kahevahel. Ühtpidi tahaks minna "Georgi" vaatama, teistpidi jällegi ei meeldi mulle janditamine.

Eelarvamused.

Matvere on üks mu suurimaid lemmikuid. Mäletan siiamaani, kuidas mul "Hüljatute" etendusel Javert'i "Tähed teavad" ajal külmavärinad üle selja jooksid, sest seni sümpaatset porgandihäält teinud mehe suust tuli korraga HÄÄL. See oli minu jaoks kogu etenduse meeldejäävaim osa, sest Jassi Zahharovist, Koit Toomest ja Hanna-Liina Võsast teadsin ma niigi, et nad laulavad väga hästi ja nemad ei üllatanud mind millegagi. Aga Matvere - "Kuningas ja mina" Siiami kuningas jorises ikka nagu VLÜ solist, "Vampiiride tantsu" juudipapast polnud muud oodatagi ju, tema roll nõudis kärisevat häält, ja siis korraga Javert...

Osalt ajendatuna tänahommikusest raadiojutust, osalt armastusest Georg Otsa loomingu vastu tahaksin seda algupäralist lauleldust näha küll. Pealegi on seal minu arvates väga hea koosseis - Matvere, Lichtfeld, Marika Vaarik ja Nuter, rääkimata Paluverist.

Samas... ma ei taha seda etendust näha, sest kardan. Ja puhtalt eelarvamustest kantuna ütlen, et Ots oli selle jaoks liialt suur kunstnik, et temast esimese asjana mingit pooleldi välja mõeldud sündmustega kohati absurdi laskuvat näitemängutükki valmis teha. Kui enne seda oleks olemas juba mõni tõsine ja tõelisel elulool põhinev mängufilm, siis võib-olla jah, aga praegu...

Muidugi on kõige kergem sõna võtta siis, kui enesel asjast aimugi ei ole. Nii et rohkem ma ei õienda ka, vaid hakkan hoopis koristama. Lugemiseni.

Tänud. :) Matveret kiidab ka Priit Aimla eilses "Päevalehes", nii et ilmselt teeme kaasaga selle käigu ära.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker