« Home | Oh jah. Oleme meiegi nüüdsest autoomanikud. Ausalt... » | Alljärgnev pilt on tõestuseks sellele, et kõige li... » | Lootusetu juhtum olen ikka küll. :) Ainult mina ol... » | Valmis sain oma nõelapadja - juba laupäeval. Aga n... » | Midagi pole parata - ma olen praegu ikka täiesti t... » | Mingis vastupandamatus kodukaunistamise tuhinas ko... » | Api. Api. See olen Nodsu (mina). See olen mina, No... » | Seda asja pean mina proovima. Mul oligi just salli... » | Kui ma kunagi selle pildi valmis teen, siis võin n... » | No nii. Vajalik link. Tänud, Mann. :) »


See siis pilt J pooleliolevast kampsikust.

Tõesti, ma lasen praegu nagu orav rattas (pun not intended). Lisaks kõigele muule andsin nõusoleku natukene heategevusega tegelda ja karta on, et varsti hakkan kõrvust suitsu välja ajama. Nii et klassikuid tsiteerides: "Pole aega, Rebaseonu, pole aega, pole aega!"

Tänane saak: ostsin Lena viimase numbri, kus ka päris mitu head ideed, mida kihku-kähku teostada, päkapikk nagu ma praegu olen, eksju. :)

Kui oma veimevaka :) valmis saan, eks siis laenan jälle fotokat ja riputan pildid ka üles. Seniks tuleb vaid kirjutamisega piirduda. Püüan seda ikka teha. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker