« Home | Ma ei tea, mis minuga täna lahti on. Olen õhtu ots... » | Ostsin täna Maggi maagilist maitseainet (kõlab nag... » | Nojah. Niipalju siis minu lubadusest, eksole. Aga ... » | Huvitav, kas sellist asja nagu piparkoogimaitseain... » | Tervitused kT-lt. Huvitav, kas see on minu kohalik... » | Otsustasin oma teise bloogi lõpetada. Kahju on kül... » | You are Mohair.You are a warm and fuzzy type who w... » | Urin, porin ja kiunumine!Ma tahan digifotokat! Nii... » | Lihtsalt vahelduse mõttes peaaegu et viimane pilt ... » | Mul on üks hea ja üks halb uudis. Hea on see, et l... »

Mood on üks kummaline ja kohati naljakaski asjapulk. Kui ma marsa peale ruttasin, kalpsas mulle välisministeeriumi ees vastu shikki peene triibuga musta pükskostüümi riietet naisterahvas, aksessuaarideks roosa vihmavari und roosad kummikud. Sellised nunnud, ümmarguse ninaga, nagu lapse omad.

Lahe.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker