« Home | Nojah. Niipalju siis minu lubadusest, eksole. Aga ... » | Huvitav, kas sellist asja nagu piparkoogimaitseain... » | Tervitused kT-lt. Huvitav, kas see on minu kohalik... » | Otsustasin oma teise bloogi lõpetada. Kahju on kül... » | You are Mohair.You are a warm and fuzzy type who w... » | Urin, porin ja kiunumine!Ma tahan digifotokat! Nii... » | Lihtsalt vahelduse mõttes peaaegu et viimane pilt ... » | Mul on üks hea ja üks halb uudis. Hea on see, et l... » | J läks täna jälle üle tüki aja lasteaeda, mistap m... » | Hakkasin Potteri viiendat osa üle lugema, et enne ... »

Ostsin täna Maggi maagilist maitseainet (kõlab nagu mitmemahlamögin või Bertie Pottsi kõikvõimaliku maitsega oakommid vmt) - läbipaistvas pakendis, kus oli nii pakk maitseainega kui plastmasstops selle puistamiseks. Nimelt topsi pärast ostsingi. Kodus lugesin pakendile kleebitud rõõmsameelset silti ka: "Pakendist leiad üllatusena kauni maitseainetopsi."

Üllatus, tõepoolest.

*on vist natuke norivas meeleolus*

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker