« Home | Otsustasin oma teise bloogi lõpetada. Kahju on kül... » | You are Mohair.You are a warm and fuzzy type who w... » | Urin, porin ja kiunumine!Ma tahan digifotokat! Nii... » | Lihtsalt vahelduse mõttes peaaegu et viimane pilt ... » | Mul on üks hea ja üks halb uudis. Hea on see, et l... » | J läks täna jälle üle tüki aja lasteaeda, mistap m... » | Hakkasin Potteri viiendat osa üle lugema, et enne ... » | Siin siis üks lühiülevaade sellest, kuidas ma jõul... » | Minu tänane meeleolu. » | Natuke temaatilist lugemist.Kuna tegemist on palju... »

Tervitused kT-lt.

Huvitav, kas see on minu kohalik kala või on isetegijatel korralik beluuga kallal? Kuidagi ei saa nende manu sisse. :(

Veidi hilisem lisandus: Jess! Töötab!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker