« Home | Minu õnn ja rõõm osutusid enneaegseiks. Tehniliste... » | Tänase päeva saak: kolm tokki Novita Seitsemän vel... » | Masenduserohi. :) » | Sissejuhatust sellele, millest ma siin kirjutada t... » | Go Fug YourselfThreadbaredYou Knit What?? » | Pille eesti keelesPille inglise keeles » | Sosisuised jõuludIgal aastal, agaasja eest teist t... » | veereva elu raginkõik ikka igavikkupuutrepi tuttav... » | Mõned armsad inglid tikkimiseks - kuigi nende näge... » | Viimaste päevade apdeit:1) Külad käisid ära. Kõige... »

Alustan tänast sissekannet päris helges meeleolus. :) Nimelt tuli J hetk tagasi minu juurde, kinkis mulle jupikese hõbekarda ja teatas: "Mul hakkas sinust tore."

Tore on, kui lapsel sinust tore hakkab. :)

Aga tegelikult tahtsin siia üles tähendada üht ja teist, mida ma netis tuulates leidsin: lingikogu. Paljud lingid seal muidugi enam ei tööta ka, aga huvitavaid leide on siiski:

Testid. Siin saad kontrollida oma teadmisi erinevate tingmärkide ja tehnikate kohta. :) Ainult et kasuks tuleb soome keele oskus.

Kuidas koduste vahenditega vaibakudumist katsetada.

Siin natuke heegeldamist - erineva kujuga lapid.

Mõned lingid huvitavatele heegeltöödele.

Veel üks õpetus tikkimispistete kohta.

Muuseas hakkas meil ratsuritäht õitsema. :) Ilusad helepunased õied on. Rohenäpp kT mässas sibulatega, istutas need suveks aeda ja puha, ja nüüd siis kaks kolmest võtsid vedu. Teisel on ka juba pungapoja ninaots väljas.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker