« Home | Usun, et see pole mitte mulle ainuomane joon nunnu... » | Kui ma täna nagu tavaliselt Viru keskuses latte't ... » | Jõulupidu oli imearmas. Väikesed ilusates kleitide... » | Täna tuleb toimekas päev. J-l õn õhtul Laste Loomi... » | Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Iseg... » | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... » | Otsustasin oma bloogi väheke korrastada ja kõik li... » | Retooriline ahastus: et üks inimesekene ei saa läb... »

Viimaste päevade apdeit:

1) Külad käisid ära. Kõige oma laiskuse juures (s.t. minu, mitte E) saime hakkama päris söödava ja natuke jõululise menüüga, mis üksmeelselt väga heaks kiideti. :) Lõime tüki sealiha koos sibulate ja porganditega ahju, tegime kotlette mustade ploomidega ja keetsime hapukapsaid. Läks nigu niuh! Eriti meespoolele. Ja kohvi kõrvale küpsisetorti, mille retsept pärineb minu ammusest kaalujälgija-ajast ja nõuab pisut mässamist, aga saab maru maitsev.

2) Täna plaanime minna Vabaõhumuuseumi revolutsionääre kaema. :) Tegelikult aga tahaksin Sutlepa kabelis jõulumuusikat kuulata. Igatahes nad lubasid!

3) Ja muud ei midagi. Ah jaa, Krahvist on vahel ikka tolku ka - tänu temale avastasin ülimõnusa lugemise.

4) Mis käsitöösse puutub (tuleb ikka ära mainida, eksole - käsitööbloog ikkagi), siis seda pole ma grammigi teinud. Ja mida olen juba varem teinud, seda näidata ei saa - teadagi, mis põhjusel. Nii et kullakallis Jõuluvana, palun too mulle digifotokas. Ausõna, ma olen pai. oravake.

Lugemiseni.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker