« Home | Viimaste päevade apdeit:1) Külad käisid ära. Kõige... » | Usun, et see pole mitte mulle ainuomane joon nunnu... » | Kui ma täna nagu tavaliselt Viru keskuses latte't ... » | Jõulupidu oli imearmas. Väikesed ilusates kleitide... » | Täna tuleb toimekas päev. J-l õn õhtul Laste Loomi... » | Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Iseg... » | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... » | Otsustasin oma bloogi väheke korrastada ja kõik li... »

Mõned armsad inglid tikkimiseks - kuigi nende nägemiseks peab kerima lehekülje lõppu ja valima sealt "free design". Ja siin veel üks huvitav link.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker