« Home | Mõned armsad inglid tikkimiseks - kuigi nende näge... » | Viimaste päevade apdeit:1) Külad käisid ära. Kõige... » | Usun, et see pole mitte mulle ainuomane joon nunnu... » | Kui ma täna nagu tavaliselt Viru keskuses latte't ... » | Jõulupidu oli imearmas. Väikesed ilusates kleitide... » | Täna tuleb toimekas päev. J-l õn õhtul Laste Loomi... » | Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Iseg... » | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... »

veereva elu ragin
kõik ikka igavikku
puutrepi tuttav nagin
ma kohtan päkapikku
männimetsas homme
kell kolmveerand kaksteist
ja meil on kena komme
suudelda teineteist
puude tüved on soojad
soe on päkapikk
kusagil on looja
miski on igavik

Juhan Viiding


Ma soovin teile kõigile

Võib-olla kohtume veel selle aasta sees, aga pead ma anda ei saa.

Lugemiseni!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker