« Home | Jõulupidu oli imearmas. Väikesed ilusates kleitide... » | Täna tuleb toimekas päev. J-l õn õhtul Laste Loomi... » | Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Iseg... » | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... » | Otsustasin oma bloogi väheke korrastada ja kõik li... » | Retooriline ahastus: et üks inimesekene ei saa läb... » | Eile ostetud lõngast niipalju, et vardad nr 4 ja 5... » | Natuke temaatilist heegeldamist. :) »

Kui ma täna nagu tavaliselt Viru keskuses latte't rüübates aega parajaks tegin, hakkas Louis Armstrong laulma sellest, kui imeline on maailm. Ja korraga tundsin, et see ongi nii. :) Telefon laual piiksus aeg-ajalt SMS-e vastu võttes, inimesed toimetasid ümberringi... Kui vähe on mõnikord vaja, et tajuda, kui õnnelik sa tegelikult oled.

Njah. Aga nüüd pean ma laupäevaks menüü välja mõtlema, et kümnepealine külaliste seltskond ära toita. Sünnipäev on tore asi küll, aga nõuab teatavaid ettevalmistusi. Kõige keerulisem on valikuid teha, sest mu peast tormab läbi mitmeid variante ja kõik tunduvad ahvatlevad. Samas olen ma piisavalt laisk ja tahan võimalikult vähese mässamisega hakkama saada.

Tekiriba õnneks edeneb. Loodan selle hiljemalt ülehomme posti panna.

:) Selliste hetkede nimel tasub elada,eksole? Ja kummaline,et need õnnetundued tulevad vahel nii salamisi, et saad alles siis aru, kui hinges ikka tõeliselt õnnis tunne on ja miski muu nagu ei loegi :)

Tänan. :)

Aga igatahes omamoodi kummaline kogemus niimoodi keset sõimualust ärikeskust end korraga õnnelikuna tunda. Tavaliselt seostuvad sellised tundehood mul hoopis teiste asjadega - oma mehe ja poja ja kaunite suveõhtute ja vaikse lumise metsa ja muu taolisega. Asi on ilmselt selles, et õnn ei küsi, ta on ikka ja igal pool.

Hoplaa, ringikoodis on sul number ajama pannud :)

Ja õige number on: 10

Tänud. Cairbre. :) Parandasin ära.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker