« Home | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... » | Otsustasin oma bloogi väheke korrastada ja kõik li... » | Retooriline ahastus: et üks inimesekene ei saa läb... » | Eile ostetud lõngast niipalju, et vardad nr 4 ja 5... » | Natuke temaatilist heegeldamist. :) » | Ma ei tea, mis päev see täna selline on. Täielik h... » | Nuhkisin arvutis ringi ja sattusin ühe mapi peale,... » | Cairbre ajas mulle palmikute kudumise isu peale. V... »

Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Isegi" sellepärast, et minu ja mütside suhe on... sihuke eemalehoidev. Me vaatame teineteist kaugemalt, ligi ei lähe.

Asi on lihtsalt selles, et ma ei armasta mütsi kanda ja mütsid on sellest ilmselt ka aru saanud, sest ükskõik, kui mõnus mõni eemalt paistab - kui mina selle pähe panen, näen ma välja enam-vähem nagu korvi alt passiv merisiga. :( Nojah, tegelikult, kui nüüd päris aus olla, siis baretid mulle sobivad. Üldiselt. Aga bareti kudumine (ja heegeldaminegi) on asi, millega ma veel rinda pistnud ei ole ja seega suhtun sellesse teatava ebakindlusega. Pealegi jälitab mind ebamäärane hirm, et minu katsetus kukub välja selline, nagu on "Õnne" Laine kuulus oranž peakate. :)

Aga tegelikult olen ma paduväsinud. Mitte miski ei edene ja külmetus vaevab ka. Keerasin just tassitäie Coldrexit naha vahele, et kõige hullemat ennetada. Aga kõige jubedam on see pingepeavalu, mis mind ikka vaevama kipub, kui mu arvuti taga istumine liiga intensiivseks muutub. See on peaaegu nagu migreen, hullematel päevadel on süda paha ja silme ees virvendab, kael aga on nii kange, et isegi kurk on valus. :( Selle vastu aitab ainult õige hetke äratabamine, aga alati pole siis tabletti käepärast võtta.

Seepärast pole ma ka midagi kasulikku teinud ega oma olemasolu õigustanud mitte millegagi peale selle, et perel on iga päev soe toit laual. Ja seda ka rohkem seetõttu, et pühapäeval tabas mind kokkamishoog ja nii sõime mitu päeva magushapuid kapsaid erinevate lisanditega :) Õnneks on see meie pere üks lemmiktoite, nii et mingit õiendamist ei kostnud.

Tänane ilm pn PADUVASTIK! Ma olen uimane ja loid, aga õhtul peame J-ga veel arsti juurde minema - ta saab oma ninaverejooksude tõttu ravi. Mina aga ei tahaks enam kuiski nina majast välja pista, vaid nukkuks hoopis ega ärkaks enne kevadet. :(

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker