« Home | Eile ostetud lõngast niipalju, et vardad nr 4 ja 5... » | Natuke temaatilist heegeldamist. :) » | Ma ei tea, mis päev see täna selline on. Täielik h... » | Nuhkisin arvutis ringi ja sattusin ühe mapi peale,... » | Cairbre ajas mulle palmikute kudumise isu peale. V... » | Niisiis. Vajalik info. Tuleb plaani võtta.Tänud, s... » | Avastasin täna sellise asja nagu Jouluradio. Tuleb... » | Siuu pani mulle mõtte pähe idanema ja lahti ma sel... » | Oi-oi. See oli nüüd tõeline freudian slip. Kuna J ... » | Meeleolu ka. »

Retooriline ahastus: et üks inimesekene ei saa läbi linna tuldud, ilma et talle mõni käsitööajakiri näpu külge ei kleepuks. Täna siis Lena 12/05.

Jumala eest. Kui ma kord ühel aiandus-kodundusmessil Sinises paviljonis ajakirja "Kauneimmat käsityöt" vanu numbreid lappasin ega suutnud otsustada, mida võtta, mida jätta, noris kT, et mul hakata käed värisema ja silmi tekkida hullumeelne läige, kui mõnd mustrit nägema juhtun. :) Jube tunnistada, aga nii see vist ongi. Ma olen juba korduvalt ahastanud, et ajakirjad vallutavad meie elamise. Selleks, et kõike valmis teha, mis mulle meeldib, ei jätkuks vist kolmest eluajast ka.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker