« Home | Täna pugesid isegi minu pähe mõtted mütsist. "Iseg... » | Ikka ei saa vaiki olla: hurraa, meie jõulukaktus õ... » | Mind tabas üsna ootamatult arusaam, et ma ei pruug... » | Ja siin muud kasulikku ning huvitavat:Maavalla Kod... » | Otsustasin oma bloogi väheke korrastada ja kõik li... » | Retooriline ahastus: et üks inimesekene ei saa läb... » | Eile ostetud lõngast niipalju, et vardad nr 4 ja 5... » | Natuke temaatilist heegeldamist. :) » | Ma ei tea, mis päev see täna selline on. Täielik h... » | Nuhkisin arvutis ringi ja sattusin ühe mapi peale,... »

Täna tuleb toimekas päev. J-l õn õhtul Laste Loomingu Stuudio jõulupidu, aga pole veel pidukingi. Eelmistest kingadest - tegelikult kogu komplektist - on ta selle aastaga nii välja kasvanud, et lausa lust ja rõõm.

Seepärast pühime üsna varsti E residentsi suunas minema - see on määratud operatsiooni "Uued kingad" peakorteriks. Üksiti pääsen siis E kangavarudesse tuhnima, et lõpuks ometi asuda lubatud lapitekiriba kallale. :( No pole jõudand veel, noh. Olengi ilmselt viimane-hapupiimane.

Nii et lugemiseni, kallis rahvas. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker