« Home | Oh heldus küll. Täna sai siis koos J-ga tehtud üks... » | J on meil tänasest punapea. Ei midagi hullu, ta li... » | Soh. Kõik muudavad oma blooge ja kuhu minagi siis ... » | No nii. Jõudsin siis täna nii kaugele, et panin en... » | You appear to be a Knitting Adventurer. You are th... » | Oh heldus seda ilmaelu küll. Esimene tõsisem maik ... » | Näh, Kajakal juba asi ette näidata, aga ma pole sa... » | Noh. Täna jälle kodupäev. J-l on dida kiddi ja see... » | Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng.... » | Veel kolamist. »

Minu lillehaldjate kollektsioon muudkui täieneb. Tänasest olen jälle mitme mustri võrra rikkam. :) Eks ole nad ju armsad? Ma olen mõnikord mõelnud, mis see on, miks ma just nende fänniks olen hakanud. Võiksin ju hoopis tikkida nt vanu vedureid või art deco stiilis pildikesi. Ilmselt olen ikka kõvasti lapsemeelne. :)

Jah, ja paduromantikust minukesele väääga meelepärane. :)
/nostalgitseb kaasa

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker