« Home | Minu lillehaldjate kollektsioon muudkui täieneb. T... » | Oh heldus küll. Täna sai siis koos J-ga tehtud üks... » | J on meil tänasest punapea. Ei midagi hullu, ta li... » | Soh. Kõik muudavad oma blooge ja kuhu minagi siis ... » | No nii. Jõudsin siis täna nii kaugele, et panin en... » | You appear to be a Knitting Adventurer. You are th... » | Oh heldus seda ilmaelu küll. Esimene tõsisem maik ... » | Näh, Kajakal juba asi ette näidata, aga ma pole sa... » | Noh. Täna jälle kodupäev. J-l on dida kiddi ja see... » | Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng.... »

Tänase päeva saak: Anita Gunnarsi "Kindad, mütsid, sokid ja sallid" - Viruvärava Apollost venekeelsete raamatute vahelt leidsin viimase, hinnasiltigi polnud teisel enam küljes, aga muidu oli igati korraliku välimusega - ja Terttu Hassi "Luonnon väreillä värjääminen" Raamatukoist. Silma sai peale "Eesti vööd" ja napilt jäin ilma Elle Vunderi raamatust "Eesti rahvapärane taimornament tikandis" - see oli Raamatukoist just täna ära ostetud. :(

Huvitav, kas eesti keeles peale ühe väikese vihikukese üldse on midagi taimedega värvimisest ilmunud? Mitte ei meenu. Võib-olla vene ajal ehk?

Ah jaa. Kotiprojekt hakkab ka tasapisi edenema - lauad on juba all. :) Nii et varsti on lootust.

Klemola? See on väikeses formaadis raamatuke. Hiljuti ilmus Seentega värvimisest ka raamat. Ja kunagi tegin kopid Sots Põllumajandusest, kus ilmus artiklisari sel teemal.

Lapiliisu: päris hää oli. Mu emale igatahes meeldis ja ta plaanib selle minult üle lüüa. :)

Seda ma kartsin, et vene ajal midagi ikka ilmunud on, aga kuna mulle Raamatukois see soomekeelne näppu juhtus, siis ostsin selle ära. Raamatukogupäevilt mäletan, et see oli meil fondis olemas ja seda ikka laenutati ka, lõpuks jäigi kellelegi koju. :(

Signe: seda raamatut ma tahaksin ka, peaks otsima. Kuigi oma katsetusi saan teha ilmselt suvel maal Ä-de juures, kuna kodus lihtsalt pole kohta ega ruumi, enne kui kuur valmis saab ehitatud.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker