« Home | J on meil tänasest punapea. Ei midagi hullu, ta li... » | Soh. Kõik muudavad oma blooge ja kuhu minagi siis ... » | No nii. Jõudsin siis täna nii kaugele, et panin en... » | You appear to be a Knitting Adventurer. You are th... » | Oh heldus seda ilmaelu küll. Esimene tõsisem maik ... » | Näh, Kajakal juba asi ette näidata, aga ma pole sa... » | Noh. Täna jälle kodupäev. J-l on dida kiddi ja see... » | Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng.... » | Veel kolamist. » | Veel üks muster: kaunis lillevaasPraegu istun ja o... »

Oh heldus küll. Täna sai siis koos J-ga tehtud üks pisikene sõit kiirabimasinal.

Ta oli hommik otsa nii imelik ja apaatne, tahtis ainult magada. Kurguvalu ei kurtnud, peavalu ei kurtnud, kõhuvalu ei kurtnud, palavikku tal ei olnud, aga väga imelik oli. Noh ja kui ta juba kolmas kord oksele hakkas, mina aga perearsti kuidagi kätte ei saanud, helistasingi kiirabi välja. Ja nemad sõidutasid meid Mustamäele Lastehaiglasse. Seal oli õnneks tööl tuttav tohter, E endine kolleeg, kes kunagi mindki ravinud. J-t uuriti, pildistati ja mõeldi, mida peale hakata. Viimaks siiski haiglasse ei pandud (kohti ka ei olnud), määrati ravi ja saadeti koju tagasi. Nüüd on ta juba märksa kõbusam ja lõbusam.

Oh issand. Iga kord, kui J-ga mingi probleem on, olen mina pärast otsekui veskikivide vahelt läbi lastud. Ja närvipinge langus teeb mind ka kole uniseks. Nüüd ma siis pean tema mandlitel ja nohul kullipilgu peal hoidma ja kui asi hullemaks läheb, siis ootab ikkagi ees haiglasse minek. Nutt ja hala, ma ütlen küll!

aga missiis ikkagi? Mida ravida kästi? Jube vastik võis Sul enesetunne olla :( loodetavasti siiski pole midagi haiglaravi vajavat

Leiti, et tal on põskkoopapõletik. Sellega olen mina ka lapsepõlves hädas olnud, kaks korda on loputustki tehtud. :( Kurk õnneks ei olegi nii hull, kuigi mandel on suur, ja oksendamisse suhtuti ka rahulikult. Aga üks tohter määras vinged antibiootikumid ja teine arvas, et need on ikka liiga vinged, panevad maole põõna. Nii ma siis nüüd valvan, et kui ikka hullemaks läheb, lümfisõlmed paisuma hakkavad ja kurk uuesti punetama, siis tuleb ikka tablette andma hakata. :( Ja kui sellest ka ei aita, siis pannakse haiglasse. Need mured, need mured! :(

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker