« Home | Oh heldus seda ilmaelu küll. Esimene tõsisem maik ... » | Näh, Kajakal juba asi ette näidata, aga ma pole sa... » | Noh. Täna jälle kodupäev. J-l on dida kiddi ja see... » | Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng.... » | Veel kolamist. » | Veel üks muster: kaunis lillevaasPraegu istun ja o... » | » | Tänase päeva meeleolu. » | Veel ristpistemustreid:põhiliselt lilledTatty Tedd... » | Pagana Blogger hakkas jukerdama ja kaotas mu sisse... »

Knitting Adventurer
You appear to be a Knitting Adventurer.
You are through those knitting growing pains and feeling more adventurous. You can follow a standard pattern if it's not too complicated and know where to go to get help. Maybe you've started to experiment with different fibers and you might be eyeing a book with a cool technique you've never tried. Perhaps you prefer to stick to other people's patterns but you are trying to challenge yourself more. Regardless of your preference,
you are continually trying to grow as a
knitter, and as well you should since your non-knitting friends are probably dropping some serious hints, these days.

What Kind of Knitter Are You?
brought to you by Quizilla


Nunuh. Vaat siis.

Nagu juuresolevalt pildidlt näha, jõudsin täna viimaks kodumaile. Sain siis minagi, va häbelik ja põdeja, Tartus ära käidud. Isegi imestan. Reeglina ma niisuguseid asju tegelikult väldin, kuigi jutu järgi ehk tundun atsakam. Kompleksid, teadagi. Ja arvuti taga on kõik anonüümne.

Aga üritus oli maru mõnus. :) Jätkus rahvast ja jätkus raamatuid - eriti viimaseid. Kõike ei jõudnudki läbi vaadata, üles ei taibanud midagi märkida. Ja muidugi oli kõige huvitavam kõladel kudumine. Ma sain hamba nii verele, et Ä-de juures istusin ja kõlatasin õhtu otsa. Pärast olid õlad lausa haiged. Isegi äi ja kT hakkasid viimaks asja vastu huvi tundma. :)

Muidugi kaesime kT-ga ka Tartu kaubamajja. Tema hirmsasti tahtis ja vedas mindki kaasa. Ma küll hoiatasin teda ausalt, et kui ma kord seal olen, saab üsna mitu raha sirgeks löödud. No ja naist sõnast, lehma sarvest, eksole. Lõngadest suutsin end seekord küll eemale hoida, kuigi ühele sai silm peale pandud küll. Aga oli ju veel olemas ka Apollo. Saak: "At A do JA. Võsivka serstjanõmi nitkami". Lisaks sain ämmalt Liivia Kivilo raamatu "Lilltikand" ja 1966. aastal ilmunud üllitise "Dekorativnaja võsivka v bõtu", milles on palju juttu pilutikandist. Osa käsitööajakirju ja -raamatuid jäid veel läbi vaatamata; nende kallale lähen järgmine kord. Niikuinii on paari nädala pärast J-ga Kõrvakliinikusse minek.

Aga parim uudis oli muidugi 1938. aastal ilmunud "Eesti rahvarõivad" - varandus, mille
olemasolust Ä-de majas mul enne aimugi ei olnud!

Kokkuvõte: igati lõbus, huvitav ja tulukas käik oli see. Teeks teinekordki!

Ei, mõnus oli tõesti ja nii palju, kui võimalik, püüan edaspidi ka kohal olla. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker