« Home | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... » | Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris nii... » | Miski üleüldine kuvähhis* näikse olevat maad võtnu... » | Ja veel üks link. Seal võib ennast lolliks kaevata... » | Veel linke:Crazy Quilt StudioVictoriana Quilt Desi... » | Täna sai peale J laulu- ja kunstistuudiot, mis nüü... » | Tänase päeva leid number üks. Seal on ikka fantast... » | Panin täna tähele, et kunagi Susa bloogis silma ha... »

Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamatud siia üles.

Tartus padjaklubide kokkusaamisel käies nägin Asjakesel sellist raamatut, nagu esimesel pildil. Ja kena üllatus - hiljem Kaubamaja Apollost läbi hüpates leidsin selle riiulilt. Kui armastate kõikvõimalikke kauneid tikandeid (eriti rokokood, mille kohta, muide, on samast sarjast ka eraldi raamat ilmunud, mida ma ka katsuda olen saanud, aga - nüüh! - olin sunnit ostmata jätma), siis soovitan soojalt. Minu kodutu koti tikandiidee pärineb samuti nende kaante vahelt.

Teise raamatu ostsin lihtsalt seetõttu, et seal oli natukene juttu ka paeltikandist - asjast, mille kohta ma seni meie poodides mitte üht raamatut ei olnud kohanud. Isegi Allecto pood oli selle koha pealt tühi mis tühi. Aga otse loomulikult on seal ka muid tehnikaid, nii et suhteliselt asjalik raamat.

Aga ajalugu on näidanud, et niipea, kui sa oled astunud samme, et enesele midagi soetada (Kullaketrajate ühine raamatutellimine), sisened suvalisse raamatupoodi, kus sa varem käinud ei ole, ja esimene raamat, mis sulle riiulist vastu vaatab, puudutab seda teemat, mida sa kõige rohkem oled tahtnud. Nii juhtus minugagi. Magistrali keskuse raamatupoest leidsin kolmanda raamatu. (Seal oli veel palju-palju muudki, näiteks kaks imekaunist raamatut sellest, kuidas ise teha kaelakeesid ja kõrvarõngaid - ja need olid tõeliselt huvitavad ja kaunid.) Õpetuslikku külge seal väga ei ole, asi on ära seletatud konkreetsete mustrite juures tegemise käigus, aga ideede genereerimiseks väga hea raamat. Koos piibliga piisab mulle täiesti.

Neljandal pildil oleva hardangeriraamatu aga leidsin Viru keskuse Rahva Raamatust. Hardanger on asi, mida ma isegi juba katsetanud olen - nagu ikka, esialgu paari lihtsama järjehoidja valmistamisega. Keerulisemate asjade valmismeisterdamiseni läheb veel aega. Aga mulle meeldib see tikand kohutavalt. Raamatuga olid muuseas kaasas ka mustrilehed, nii et igati kasulik ost. Ideid on nende kaante vahel igatahes mitmekümneks aastaks :P - arvestades minu toimetamiste tempot ja üleüldist vaba aega. Aga nagu vanarahvas ütleb - kes teeb, see jõuab.

Muud käsitööraamatud minu kogus on, nagu ikka, Aino Praakli Kirikindad I ja II, Anu Pingi neli õpikut - kudumine, heegeldamine, õmblemine ja tikkimine koos Kristi Tederi väikese rahvarõivaõpetusega - ja paar piiblit - tikkimine ja heegeldamine - ning paar entsüklopeediat - ristpistetehnikad ja lapitööde teppimistehnikad. Kui lisada siia nimistusse veel see, siis on loetelu peaaegu täielik. Ses mõttes, et ajakirju on ikka ka, aga neid ei jõua ma siia üles tähendada. Ja raamatuid, mida veel tahaks, on ka parasjagu. Ohjah.

Muuseas avastasin, et ilmunud on selline raamat. Lihtsalt teadmiseks.

Lisa: nagu näha, on telefoniga pildistamine üks igavene imetegu ja korraliku aparaadi vastu ikka ei saa (seda pole ma kunagi arvanudki, lihtsalt parema puudumisel olen sunnit kasutama seda, mis on.) Iga foto on ise värvi ja udused on nad veel pealegi. Nutt ja hala, ma ütlen. Aga seniks peab käima, kuni korraliku digika saan.

Asoh. Või hardanger. Mul on üks saksast saadetud hardangeri ajakiri, mida mina vast kunagi agaralt kasutama ei hakka. Võin soovi korral ää anda. Kui ma kunagi peaks huvi tundmiseni jõudma, siis muud saksa käsitööajakirjad on kah seda tehnikat täis, et mitte öelda "kohati pilgeni".

Jõuaks taas risti pistmisenigi. Kunagi suutsin ma isegi mehe ristpistet tegema ahvatleda, nüüd ei jõua isegi ...

Sakslasil on see jah kuidagi väga meelepärane tehnika. Mul oli kunagi üks Burda Special, aga see läks kõige kaduva teed (loe: kukkus poisi toas kapi taha, vetsus aga läks toru katki ja vesi hakkas tilkuma ja leotas kapitaguse läbi ja kui me sellele kord jälile saime, oli kapitagune sein hallitanud ja ühes sellega kõik, mis kapi taha kukkunud oli - lisaks minu ajakirjale veel üks pluus ja kaks paari poisi sipukaid... Ohjah.)

Aga mulle see tehnika meeldib. Nii et kui sa arvad, et sa sellega midagi peale hakata ei oska, siis ega ma vastu ole. :)

Ei, mina sellega midagi ei tee. kindlasti. Ja mul on aastakäikude kaupa siin sakslaste Annasid, kui ma huvi peaks tundma, siis neis on ka küll ja enam minu jaoks. Nii et .. kui kohtan ajakirja (tegelt ma tean kus ta on isegi), siis "lendu" :D See oli ka mingi Special. Kas mitte "Anna" oma? Neil on neid ju niiiiii palju.

Palju asju tahaks teha, aga kõike paratamatult ei jõua. Nii siis jäägem esialgu oma liistude juurde.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker