« Home | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... » | Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris nii... » | Miski üleüldine kuvähhis* näikse olevat maad võtnu... » | Ja veel üks link. Seal võib ennast lolliks kaevata... » | Veel linke:Crazy Quilt StudioVictoriana Quilt Desi... » | Täna sai peale J laulu- ja kunstistuudiot, mis nüü... » | Tänase päeva leid number üks. Seal on ikka fantast... » | Panin täna tähele, et kunagi Susa bloogis silma ha... » | Kott sai valmis ja õhk näikse ka olevat otsa saanu... »


Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Signet ja sain ühe tellitud raamatu kätte. Loomulikult kaevusin koduteel sellesse kõrvuni sisse ja oleksin äärepealt oma teeotsast mööda sõitnud. Õnneks olen ma sedavõrd suur ja silmatorkav inime, et olen suutnud end marsajuhtide mällu sügavale sisse söövitada :P, miska nad juba ise õiges kohas peatavad. Nii tänagi.

Nagu iga uue asjaga, nii on ka selle raamatuga, et seda lapates mu rind paisub õhinast ja peas möllavad ideed kut torm Läänemerel. Aga otse loomulikult on paeltikandigi näol tegemist asjaga, mille kohta mu isa ütelnuks ohates: "Terve teadus!" Ainuüksi töövahendeid on seal terve hunnik. Loomulik ju. Aga see omakorda viis mu mõtted sellele, et varsti pean ma ainuüksi kõikvõimalike mulle huvi pakkuvate tehnikate jaoks mõeldud töövahendite tarvis terve kapi muretsema. :P :) Ja teise siis lõngade, niitide, siidpaelte ja muu säärase jaoks. Kitsaks ähvardab see elamine meil jääda niimoodi. Kui siis veel kangastelgedele mõelda ja lisaks küsis kT ükspäev lambist, et kas ma lammast ei tahaks õue peale muru pügama. Julmad naljad. :P

niiet soovitad seda raamatut? siis ma teaks ka omale millagi tellida... igaljuhul juba hetkel olen nats kade ;)

Soovitan küll. Igatahes on siin põhjalike jooniste abil kõik pisted selgeks tehtud, lisaks põhjalik ülevaade töövahenditest ja materjalidest ning valmis töö hooldamisest. Aga kui sa kusagil näed "Võšivka lentami" sarjast "Ot A do JA", siis soovitan seda ka. Mina leidsin viimase Magistrali keskuse teise korruse raamatupoest. Need kaks kokku, siis on õppimiseks ja ideedeks piisavalt materjali.

Lahe et Raamatulaev tasahilju maabuma hakkab! Olgugi et ma sellise tehnikaga ei tegele, siis kollektsionääri hing on ikka veidi kade kah. No mine sa tea mis varsti pähe lööb ja mida vaja minna võib. Kuigi päris kõike vist ikka ei saa kah. Kokkuvõttes.

Aga see lamba-jutt. Tahaks küll. Lapsena ma maal ei osanud neist nii suurt pidada ühti. Aga oi kus praegu leiaks lõngale rakendust. Oh jah ... Lehma oleks vaja, sest meil on kodus "vasikad". Lammast oleks vaja, et mina, Ämmelgas, saams kududa kõiksugu "võrke" piltlikult ööldes.

Mul see ka viimase aja vaimustus koos "hullu tehnikaga". Näitab ilmekalt minu ebapraktilist iseloomu - et ilus on vaadata, aga kas tast muud kasu ka on... :P :) peale esteetilise naudingu. Mitte nagu kampsunist või sokipaarist, millest tulu nii vaimule kui ihule.

Kui nüüd selle hullu tehnika raamatu ka kätte saaks, siis saaks põhjalikumalt proovima hakata.

Aga lammastest, vokist ja kangastelgedest me parem ei räägi, eks?

*niuksatab

Ei, vokist võib rääkida. Mul on lootust see omale koju tarida, kuigi ega ma sellega miskit teha oska. Vanaema kunagi õpetas, aga noh ..
Vedeleb teine maal kuskil lakas.
Tegelikult on kuulu järgi ja mäletamist mööda ka teljed, osaliselt, seal olemas. Vanaema, korralik nagu ta oli, põletas kõdunenud osad ära, ent ülejäänu peaks alles olema. Oleks kohta, siis otsiks nõu ja abi ja püüaks kokku panna ja puuduva otsida/hankida. Tahaks teisi küll ja tahaks oskusi nendega miskit asjalikku teha. Vaat kui saaks koju ühe korraliku "käsitööurka", siis ma tõesti vist enam koduvälise palgatöö pääle ei mõtleks. Jääks vaid kodusele rahatööle, mis küll ei ole käsitöö, aga annab võimaluse olla omaenda aja peremees .. Vaat see oleks unelmate elu!

Just. Minu unelmate elu oleks sellises anuraualikus talumajas koos lammaste, voki, kangastelgede ja muuga. Häda selles praegu ongi, et väga tahaks, aga ruumi pole. Ja ajakest kah nagu napib, kuigi olen koduse tööga. Ohjah.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker