« Home | EMS on oma freebie'd mugavamalt kättesaadavaks tei... » | Manni tänases postituses on link fantastilisse maa... » | Sellesama bloogi külastajaskond on ületanud kümne ... » | Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamat... » | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... » | Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris nii... » | Miski üleüldine kuvähhis* näikse olevat maad võtnu... » | Ja veel üks link. Seal võib ennast lolliks kaevata... »

Kui kellelgi peaks huvi olema, siis on üks koht, kus saab lasta fotodest mustreid teha: Annikai Disain. Ise pole veel proovinud, aga kavatsen.

Jube kahju on, et ma seekord Raplasse Padjaklubi kokkusaamisele minna ei saa. :( Pealegi on vaselised asi, mida hirmsasti tahaks proovida. Ohjah.

Tegelikult on mul praegu jubetu tahtmine kampsunit kududa. Sihuke kihelus on sõrmedes, et võtaks ette ja teeks midagi palmikutega. Vaatame. Kui ma siit lõpuks liikuma pääsen, siis ootab lõngapoode üks korralik tuuseldamine.

Mina just mõtlesin,e t kui varemalt sai mõne kõrvetava tahtmisega veidi venitada, sest lõngapoodi ei saand, siis nüüd selle Harrieti netipoega pole seda muret kah ... Oih kus mul lõnga tellimise järgi näpud sügelevad (nagu kodus varusid poleks) ja hakkaks kohe Epsteini ja fääri saarte raamatu järgi miskit tegema.

Jah, ma ka seda Harrieti vaatasin. :) Aga mulle jäi raamaturiiuleid koristades silma "Koekirjade varamu", mille peale tekkis tahtmine hästi keerulisi palmikuid kududa, läbisegi pärlkoega näiteks.

Aga selle Harrieti proovina ma ka ära. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker