« Home | Kui kellelgi peaks huvi olema, siis on üks koht, k... » | EMS on oma freebie'd mugavamalt kättesaadavaks tei... » | Manni tänases postituses on link fantastilisse maa... » | Sellesama bloogi külastajaskond on ületanud kümne ... » | Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamat... » | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... » | Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris nii... » | Miski üleüldine kuvähhis* näikse olevat maad võtnu... »

Signe räägib vaikses rahus tukkuvatest käsitööbloogidest. See on mullegi silma hakanud. Eks ole kevad ka juba ja... Kuigi minu puhul on tegu mingi mõõnaga. Talv otsa oli Suur Vaimustus kallal, aga nüüd kuidagi sai õhk otsa ja vedru käis maha. Ma imetlen neid, kes lõdva vasaku randmega igal nädalal sokipaari ja veel üht-teist valmis teevad. Minul on praegu nii, et mõtlen küll valmis tegemist vajavatele asjadele (üks katsikukink, üks puuvillane titakampsik suveks ja veel üht-teist), aga kuidagi tuimaks jätab. Kevadväsimus vist. Kududa pole tahtmist, tikkida pole tahtmist, lugeda pole tahtmist ja isegi telekat vaadata pole tahtmist.

Ilmselt on asi selles, et töö tähtaeg rõhub peale ja pikendust paluda kah nagu ei taha. (See on nüüd see rubriik, et "Vaadake, kui tubli ja töökas ma olen!!!", eksole. :P) Ja kui kuklas pidevalt trummeldab, et "peab-peab-peab-peab-peab", siis kipub juhe lõpuks kokku jooksma.

Ohjah. Nii palju siis käsitööst, eksole. Kuigi, uus e-lõngapood paneb minugi külma vere soontes veidi kiiremini käima, aga see jääb jällegi muude probleemide taha. Pealegi tuulutasin minagi kevade puhul oma tagavarasid ja... ma parem ei räägi sellest, eks? :P :)

Nii et ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. Jääme aga Vaimu Tulemist ootama. Seniks lugemiseni, kulla rahvas.

Kui hobist ja kirest saab kohustus, siis selge ju, et ära tüütab:) Ma ei teinud vahepeal paar aastat peaaegu mitte midagi. Polnud nagu aega ja tahtmistki. Nüüd hakkas jälle meeldima, aga karta on, et suvel tuleb taas pikem vaheaeg käsitöö tegemises sisse.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker