« Home | Signe räägib vaikses rahus tukkuvatest käsitööbloo... » | Kui kellelgi peaks huvi olema, siis on üks koht, k... » | EMS on oma freebie'd mugavamalt kättesaadavaks tei... » | Manni tänases postituses on link fantastilisse maa... » | Sellesama bloogi külastajaskond on ületanud kümne ... » | Mõtlesin, et riputan viimaks ka oma paremad raamat... » | Nagu juuresolevalt pildilt näha, väisasin täna Sig... » | Kui seda lehte allapoole kerida, leiab pealkirja "... » | Ilusat kevadet teile!Lugesin just, kuidas inimesed... » | Siin tõestus selle kohta, et ma vahepeal päris nii... »

Kätte sain, kätte sain! Uue "Käsitöö" ikka, mille muu. Ja pean tunnistama, et asju, mis tegutsema sunniks, ikka on. Suuremat sorti topikandja ma ei ole (see oleks ka vaatepilt, mida siinpool Jamburgi linna ikke väga harva näha saab :P), sestap kudumise pool jätab mind suhteliselt rahulikuks. Aga lainevahus suvekleit (kuna mul omal tütart ei ole, peab naotütar selle kõik välja kannatama, eksole) ja heegeldet automüts (selleelan ma küll J peal välja, tal niikuinii mütsi vaja) lähevad kunagi kindlasti loosi. Ja lihtsalt ko-hu-ta-valt meeldib mulle arhailise tikandiga suurrätt. Roositikanditest rääkimata - need meeldivad mulle alati ja igal kujul. Jänesed on maru armsad. Ja tegelikult ma valetasin - Elsa oma põnevate mustripindadega õhutab katsetama ka muud peale pahem- ja parempidise koe kombineerimise, palmikute ja värviliste mustrite, millega ma seni piirdunud olen.

Ühesõnaga - õnnestunud asi see "Käsitöö" nr 2.

Ma mäletan jah neid kootud mütse. Aga ma kardan, et mis mütsidesse puutub, siis heegeldamisega julgen ma esialgu rohkem rinda pista kui kudumisega. Aga igatahes ette ma selle võtan, sest alati on igavene rist ja viletsus Sandrile asjaliku nokatsi leidmine. Liiatigi on tegemiserõõm asja juures kõvaks boonuseks. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker