« Home | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... » | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... » | Nii harva, kui ma seal käin, eksole. Huuh! Ää tahv... » | Zero. Zilch. Nada.Peaaegu.Niimoodi teatas mulle mu... » | Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab all... » | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... » | No nii.Tere. Ma olen tagasi. Vähemalt peaaegu. :) ... » | Ilusat suve, kallis rahvas, ja lugemiseni. »

Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on august ja tont istub juba põõsas. Kui ma eile õhtul (õigemini küll juba täna öösel, sest kell oli kaksteist läbi) tule ära kustutasin, pidin käsikaudu kobades tagasi voodisse koperdama, sest pimedus oli nii sügav, et mitte midagi ei olnud näha. Isegi akna asukohta mitte. Minu jaoks on see märk lähenevast suvelõpust. kT jaoks jällegi tähistab suvelõppu äraõitsenud põdrakanep.

Ohjah. Ka minu üürike puhkuseaeg on läbi. Tegelikult pidanuks ma juba eile tööle kallale kargama, aga kuidagi ei saanud otsa peale. Kodus töötamisel on see halb külg, et ise pead kohutavalt tahtejõuline ja kohusetruu olema, muidu läheb kõik kus see ja teine. Nii ma olengi viieteistkümne leheküljega graafikust maas, aga õnneks on mu tööplaani sisse arvestatud ka lisapäevad just niisugusteks juhtumiteks, kui on vastupandamatu tahtmine tõlkimise asemel hoopis nikerdada või lihtsalt niisama vedeleda. See jällegi on üks kodus töötamise plusse.

Aga täna siis löön kõigepealt toimetaja parandused arvutisse ja siis... vaatame, mis edasi saab.

Mis näputöösse puutub, siis praegu on neis asjus veike veerand tundi pause. Ei tule vaimu peale, noh. Aeg-ajalt juhtub. Aga nagu ütles Toots: "See on nohu, see läheb mööda!"

Nii et lugemiseni, kulla rahvas. :)

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker