« Home | Tegelikult peaks endast ka natuke lähemalt kirjuta... » | Esimesel pildil olev siidpaelakihjake pärineb Asja... » | Siin siis E õlasall; pilt sai udune, aga kuna E sa... » | Niisiis sai mu õlarätt valmis. Eile telekast teadl... » | Tänane saak: kaks tokki Nalle Colori't - "mets" (m... » | Ma usun, et paljud, kes käsitööga tegelevad, on mõ... » | Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest... » | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... » | Apdeit: läänerindel muutusteta.Pildi kohta niipalj... » | Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrie... »

Mul tekkis korraga küsimus, mille ma püüan siin nii hästi-halvasti, kui suudan, üles tähendada.

Milline käsitöö liik on asjalike inimeste ja milline niisama ajaveetjate ala? Kas soki-kampsuni-kindakuduja on tubli ja teeb tänuväärset tööd (nii see ju ongi), aga linikukeste heegeldaja-tikkija oleks nagu aadlipreilide instituudi kasvandik, kel polegi targemat teha kui akna all unistada?

Minu poolest pidage seda, milleks tahate, totraks solvumiseks või kasvõi minu isiklikuks alaväärsuskompleksiks, aga ma sain kurjaks.

Mul on väga kahju, aga nii see on.

Sildid:

Nüüd saab kommenteerida. :) Ma hakkasin seda just muutma, kui sain kurjaks ja unustasin ära. :P

Mis muusse puutub, siis eelkõige pahandas mind see üldistamine. Inimesi on igasuguseid. Seda, et ma vana harakaverega esteet olen, ma üldse ei varjagi. Aga see ei tähenda veel, et mul aega lademes oleks. Ja end mingiks ebapraktiliseks ilulejaks pidamast keeldun samuti.

Selle kommentaari kirjutamise käigus hakkas mu peas jorutama Hardi Volmer: "Kõik endast annan ma, oh küll ma olen tubli, tubli olen ma!" :P :)

Millest küll selline küsimus ajendet on?

Heidi: Ilmselt küll. Ja ma olen täiesti valmis uskuma, et tegelikult on tegu toreda inimesega. Kes meist ei oleks end ebaõnnestunult väljendanud. Siinkirjutajal on selles bakalaureusekraad juba käes. :)

Tiina: Lihtsalt lugesin ühest bloogist arvamust, et las linikute heegeldamine ja pildikeste tikkimine jääb neile, kellel aega lademes, ja tundsin end puudutatuna, just nagu tegeleksin mõttetu ilulemisega. Paha päev mul täna lihtsalt, hinge turvistik on hõredavõitu. :P

Võibolla too kirjutaja arvas lihtsalt, et pilt seinal võib olla aga ei pea (tema arvates, eks) aga soe sokk jalas talvel peab olema. Muidu hakkab külm :). Kuigi tänapäeval osad mu noored sugulased arvavad nt ka, et villane sokk on mõttetus ja naeravad vanaema, kes koob ajaviiteks seinakappi tonnide viisi erinevaid sokke-kindaid.
Ilmselt oli sul lihtsalt paha tuju ja selline komment tundus liiga karm. Mul on kah hetkel, mil kommide pärast suisa mitu päeva on tuju rikut... aga tavaliselt läheb ikka üle.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker