« Home | Esimesel pildil olev siidpaelakihjake pärineb Asja... » | Siin siis E õlasall; pilt sai udune, aga kuna E sa... » | Niisiis sai mu õlarätt valmis. Eile telekast teadl... » | Tänane saak: kaks tokki Nalle Colori't - "mets" (m... » | Ma usun, et paljud, kes käsitööga tegelevad, on mõ... » | Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest... » | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... » | Apdeit: läänerindel muutusteta.Pildi kohta niipalj... » | Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrie... » | Ikka see kahe bloogi häda, eksole.Ühesõnaga, korda... »

Tegelikult peaks endast ka natuke lähemalt kirjutama, nagu Aet ja Heidi juba on teinud.

Niisiis.

Mul on tegelikult kaks joppi - õhem tumesinine ja paksem vanaroosa. Ilmselt eelistan aksessuaaride jaoks vanaroosat joppi. Ankeedis ma küll kirjutasin, et ma roosat värvi ei armasta, aga see kehtib sihukese tite- või ka Barbie-roosa kohta. See ajab mul külmajudinad üle selja. Aga mahe vanaroosa meeldib küll.

Kuna ma olen SUUR, siis kahjuks ei sobi mulle midagi väikest ega kitsast. Ses mõttes ei ole Sul, kulla Salasõber, minuga vedanud. :P

Seda ma ka ei kirjutanud, et akrüül mulle ei istu. :(

Maitse-eelistuse poolest paduromantik
(pikad lehvivad kleidid, kübarad - kuigi ma ise neid ei kanna, mütsigi kannan vaid väga külma ilmaga - roosid, klassikaline muusika...), kuid olude sunnil toekas teksad-seljakott-tädi. Rahvuslikud motiivid on väga meeltmööda. Väikesest ekstravagantsusest ja kergest kunstipärasest kiiksust ei ütle kah ära.

Ah, olgu. Tegelikult on see vabalt valida, kas sinise või vanaroosa jopi juurde.

Ole lahke. :)

Sildid:

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker