« Home | Siin siis E õlasall; pilt sai udune, aga kuna E sa... » | Niisiis sai mu õlarätt valmis. Eile telekast teadl... » | Tänane saak: kaks tokki Nalle Colori't - "mets" (m... » | Ma usun, et paljud, kes käsitööga tegelevad, on mõ... » | Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest... » | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... » | Apdeit: läänerindel muutusteta.Pildi kohta niipalj... » | Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrie... » | Ikka see kahe bloogi häda, eksole.Ühesõnaga, korda... » | Häda, kui on kaks bloogi - siis peaks nagu kaks ko... »

Esimesel pildil olev siidpaelakihjake pärineb Asjakeselt, kellega ma tegelikult juba eile hommikul Viru keskuses kokku sain. Esmasteks katsetusteks piisab täiesti. Nüüd ootab see peotäis triikimist ja rullile kerimist (parim selleks on ilmselt fooliumirulli papist südamik - sinna mahub päris mitu paela kõrvuti). Ainult et katsetused ise peavad natuke ootama, sest aega napib.

Napib sellepärast, et eile sain meili selle inimese andmetega, kellele ma päkapikku mängin. :) Sooja kingituse raames ikka. Ideed juba siplevad, aga... Enne on vaja Ä kingitus ära lõpetada ja raamat samuti. Õigemini küll vastupidi - töö ikka ennekõike, eksole.

Alumisel pildil aga on vahepeal omandatud täiendused kollektsiooni(de)le. Lillehaldjad teadagi, aga viimasel ajal on mul tekkinud ka üha süvenev nõrkus Margaret Sherry loomade - eriti kasside - vastu.















Ma parem ei hakka kokku arvestama, kui palju mul aega läheks, et need kõik valmis tikkida.

Resümee: igal juhul on, mida oodata. :)

Sildid:

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker