« Home | Ikka nii: kui ma olen kindlalt otsustanud kuhugi m... » | Juhtusin praegu kalendrisse vaatama ja avastasin ü... » | Hingedeajal oli keelatud müra tegemine, naljatamin... » | *piilub ehmunult ümber nurgaKas ma olen jälle mill... » | Ma pean ära mainima, et minu tavapäraselt üsna maa... » | Vahepeal pole suurt midagi toimunud peale järjekor... » | Tuhlasin natuke ühes venekeelses foorumis ja leids... » | Kaupsis on segased päevad - osturalli või -möll võ... » | Olemas: ideeMida pole, seda pole: lõngad; aeg.Api. » | Valmis järjekordne õlasall, aga kuna korralikku fo... »

Vaatasin praegu Annie's Atticu tänase päeva freebie't ja korraga tekkis tahtmine nukuriideid meisterdada. Ainus häda see, et pole nukku. Plikapõlveaegsed tibinad said kõik täditütrele antud ja uusi pole muretsenud (J-l üks pisike tegelikult on - ta ristis selle esialgu Viktoriaks, aga viimasel ajal reageerib see nimele Greete, ikka lasteaialemmiku järgi, eksole - aga see on nii tilluke, et ma pole võimeline nii väikseid asju nikerdama).

Mine või poodi nukku ostma. :P :)

Hilisematele lugejatele: päevamustriks oli õhkõrn heegeldet uduloor, millega teie lemmiknukk saaks pidulikule vastuvõtule minna.

Sildid:

Mul on nukud ja tahtmine kah, aga näedsa .. aega napib. Ja ei oska hilpudega kuskilt otsast alustada. Seda enam, et ka kui nad ei mängi nukkudega, siis paljaks kisuvad teised küll. Poisid nukud siis.

Aga nukke jagub. Isegi terve suur nukumööbel on. Minu oma. Pole raatsinud ära anda, eks kunagi lapselapsed mängivad. Kui nende hulgas loomulikult tüdruklapsi on. Siis on see juba antiikmööbel :D

Pole just sobiv siia kommentaariks, aga parem nii kui mitte kunagi. Olen sinu haldjavaimustusega kursis,seoses sellega saadaks sulle lingi juhuks kui neid sul veel pole.
http://photo.163.com/photos/megyptocruz/43648301/#p3

Tiina: ma eriline nukkudega mängija ei olnud, nukuriideid hakkasin kah siis meisterdama, kui täditütar endale Barbie sai (üheksakümnendate algupoole). Mööblit isa natuke tegi, aga see sai ka ära antud. Mingil ajal nimelt elasin ma kindlas veendumuses, et ma niikuinii mehele ei lähe ja lapsi ei saa. :P

Anon: aitäh! :) Tõepoolest ei olnud.

Oi Oravake. Sul kell ju täitsa vale. Või kasutad ka seda nippi (et kella kulutama ei peaks), kus jätadki keeramata :)))

Ja ongi! Ma ausalt ei pannudki tähele. Ja ise olen juba nädal aega hommikul bloogi kella järgi meha maast lahti a'and ja ise kah sain täna täitsa õigel ajal polikasse. Täielik müstika. :D

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker