« Home | Ülevaade vahepeal toimunust:Laupäeval sai siis Tar... » | Kogu progressiivne käsitöölis- ja muu elanikkond o... » | Sina jeerum, sina jeerum. Issand, ma ei julge enam... » | Vaheraport: fotokas on endiselt katik, seepärast p... » | Vaatasin praegu Annie's Atticu tänase päeva freebi... » | Ikka nii: kui ma olen kindlalt otsustanud kuhugi m... » | Juhtusin praegu kalendrisse vaatama ja avastasin ü... » | Hingedeajal oli keelatud müra tegemine, naljatamin... » | *piilub ehmunult ümber nurgaKas ma olen jälle mill... » | Ma pean ära mainima, et minu tavapäraselt üsna maa... »

Käes! Käes! Raamatud on käes!

Ma ei oska öeldagi, kui rahul ma olen, ausalt. Kõigi kolmega. Kõige rohkem meeldib mulle see, et mõlemas kuduraamatus on ka mustrijoonised. Kudumine on tore asi, aga mulle meeldib, kui on puust ja punaseks ette tehtud, mitte et ma pean sõrmega rida ajama ja mõistatama, mis miski on. Sest proff kuduja ma ei ole ja seepärast ei tea ka laksust kõiki lühendeid.

Kuduraamatud niisiis olid Elsebeth Lavoldi Viking Patterns for Knitting ja Pam Alleni Scarf Style, muust vallast aga Gina Marioni Classic Hardanger.

Selle viimasega olen ka kohutavalt rahul. On põhjalik õpetus (mida mul hardangertikandi fännina väga vaja on, sest imetlenud olen ma seda stiili, aga teha pole veel proovinud) ja kuhjaga ideid.

Suurepärane.

Lisaks nägin ka Jutupauna väikese ilmakodaniku ära. Maru armas poiss. :)

Aitäh veelkord, Jutupaun!

Sildid: , ,

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker