« Home | No nii. Jõudsin siis täna nii kaugele, et panin en... » | You appear to be a Knitting Adventurer. You are th... » | Oh heldus seda ilmaelu küll. Esimene tõsisem maik ... » | Näh, Kajakal juba asi ette näidata, aga ma pole sa... » | Noh. Täna jälle kodupäev. J-l on dida kiddi ja see... » | Vardamoorilt via Elsa leitud järjekordne ringmäng.... » | Veel kolamist. » | Veel üks muster: kaunis lillevaasPraegu istun ja o... » | » | Tänase päeva meeleolu. »

Soh. Kõik muudavad oma blooge ja kuhu minagi siis saan jääda, eksole. Igatahes sihuke kena ja armsa koduse ninaga asjandus tuli välja. :)

Värviline on tema esialgu sellepärast, et ma katsetan sobivaimat teksti värvi.

Hilisem lisa: ei ole enam värviline, sest ma arvan, et juba leidsin õige värvi. :)

Väga vahva kujundus!
Mina tegin endale ka paar nädalat tagasi uue... oi ma joonistasin ja sättisin teist. Aga seda aega pole, et üles panna :|

Just. :D Ma otsisin teist ka kaua.

Ega selline ka parem poleks olnud. :P See oli lihtsalt minusuguse algaja jaoks piisavalt lihtne ja arusaadav, mõni oli nii keerulise template'iga, et ma ei jaganud ööd ega mütsi. Ja ega see viimaseks vahetuseks jää. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker