« Home | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... » | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... » | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... » | Nii harva, kui ma seal käin, eksole. Huuh! Ää tahv... » | Zero. Zilch. Nada.Peaaegu.Niimoodi teatas mulle mu... » | Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab all... » | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... » | No nii.Tere. Ma olen tagasi. Vähemalt peaaegu. :) ... »

Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'iga ja nüüd ma lehkan uimastavalt nagu eriti peene maitse-eelistusega odekolonnipanija. Väkk. Kerge aroom mehe lõual on üks asi, väevõimuga "Krasnaja Moskvad" meenutama kippuv odööripilv hoopis midagi muud. See paneb mu pea valutama.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker