« Home | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... » | Heidi algatas kettkirja.J (kah viieaastane) lemmik... » | Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte... » | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... » | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... » | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... » | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... » | Nii harva, kui ma seal käin, eksole. Huuh! Ää tahv... »


Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!

Valmis sai.

Katte pildi teostus minult, katte teostus E-lt, padja teostus... jumal seda teab, Abakhanist sai ostetud.

Kui hoolega vaadata, siis padja ülemises paremas nurgas on näha lukunupsi - kate on eemaldatav. Mõnus ja pehme padi igatahes sai, J kõmpis teisega vist oma kolm päeva ringi, nii et seda kuhugi maha ei jätnud. Ja kaisupadjana on see tema jaoks absoluutne must.

Ilus padi. Tekkis soov endalgi teha :)

Mulle mu kärsitu loomuse juures sobis väga. Sai kähku valmis. :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker