« Home | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... » | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... » | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... » | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... » | Nii harva, kui ma seal käin, eksole. Huuh! Ää tahv... » | Zero. Zilch. Nada.Peaaegu.Niimoodi teatas mulle mu... » | Siin ma nüüd tiksun ja mõtlen. Meespere põõnab all... » | Mõtlesin siin, miks mulle meeldib tikkida, ja jõud... » | Tänase päeva tõdemus pärineb teadagi J kuldsest su... »

Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte kive ja kände mööda, vaid ikka inimesi mööda. Haigused niisamuti.

Avastasin täna õhtul J lõua alt suure ovaalse muna. Valusa, nagu poiss ise väitis. Palavikku ei ole, kurk valus ei ole, aga vasakpoolne kurgumandel on vastu kurgunibu. Ja paremal pool lõua all on siis see muna. Kanaema, nagu ma olen, helistasin kohemaid lähimale tuttavale meedikule - E-le - kes soovitas helistada numbril 1220. Seal kuulas mind leebe, rahuliku häälega meesterahvas ära, rahustas maha (mitte et ma paanikas olnuksin - ma isegi ei hüsteeritsenud, sest see pole mul kombeks - aga kui ma närvis olen, hakkab mu hääl värisema ja ilmselt arvas noorsand, et ma puhken kohemaid nutma) ja soovitas, et kui homme asi ikka paremuse poole minekut ette ei võta, tuleb perearstiga ühendust võtta.

Need mured ja kanamamma hirmud ei lõpe ka eales. Nagu ütles onu Julius: "Kui fee pole ükf, fiif on fee teine."

Ohjah. Head ööd.

lihtsalt lümfisõlm on üles paistetanud, põletik pisike. läheb ise ära. mul oli lõua all ja arst ütles, et see on vistrikust, mis lõual:)

Ma loodan ka. Aga täna ta igatahes juba oksendas (see on kindel märk, et hakkab haigeks jääma) ja palavik tõuseb tasapisi. :( Need mured, need mured.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker