« Home | Ikka see kahe bloogi häda, eksole.Ühesõnaga, korda... » | Häda, kui on kaks bloogi - siis peaks nagu kaks ko... » | Eile algatus Kullaketrajates loba, mille teemaks o... » | Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik se... » | Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!Valmis sai... » | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... » | Heidi algatas kettkirja.J (kah viieaastane) lemmik... » | Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte... » | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... »

Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrietist (mhmh, ma neil juba püsiklient). Kunagi mitme aasta eest ostsin ühe heegeldatud linikute ajakirja lihtsalt üheainsa mustri pärast - tundus huvitav, sihuke kaht sorti rõngastest koosnev suur moodustis. Küll ma pusisin ja väänasin, aga nii korralikke rõngaid minu heegelnõel küll väljastada ei suutnud. Ajakiri veel saksakeelne kah, mis minu jaoks enam-vähem võrdub hiina keelega.

Siis ep olnud mul veel aimugi, et on olemas sihukesed asjad nagu heegeldamiseks mõeldud plastmassrõngad. Nüüd sain need kätte ja praegu mõtlen-vaatan. Ilmselt hakkab tikkimistuhin mööda saama ja asemele on tulemas heegeldamistuhin. Oh seda tuulelipu iseloomu küll. :P :) Eriti, kui heita pilk vasakule, tegemisel ja tegemist ootavate asjade nimekirjale. Aga nendega on jälle nii, et näiteks kardina ja lapiteki jaoks on vaja kangast, aga kangapoodi tahan ma minna üksi - siis on aega mõelda, vaadata, mediteerida ja valida. J kaasasolek on segavaks faktoriks. Liiatigi mõtlesin ma, et kui juba, siis kiikan Pärnu maantee Abakhani ja üksiti kaen ära ka uue poe. Aga see on tulevikumuusika, kui J lõug juba sedavõrd paranenud, et ta võib lasteaeda minna.

Nii et endiselt suured linnad, aga kärbsepesa loomulikult ei ole. Grr.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker