« Home | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... » | Apdeit: läänerindel muutusteta.Pildi kohta niipalj... » | Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrie... » | Ikka see kahe bloogi häda, eksole.Ühesõnaga, korda... » | Häda, kui on kaks bloogi - siis peaks nagu kaks ko... » | Eile algatus Kullaketrajates loba, mille teemaks o... » | Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik se... » | Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!Valmis sai... » | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... »

Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest, et pool kuud on juba möödas. Igatahes tekkis mul tahtmine kujundust muuta ja seda ma ka tegin. Eelmine oli ilus küll, aga siiski kuidagi kahvatu ja steriilne. Pealegi meeldib mulle siiski kahe veeruga kujundus rohkem.

Aga mis muusse puutub, siis on E-l varsti lootust endale õlasall saada. Saalomoni sõlm on lisaks ilule veel mugav heegeldada ka - läheb kähku edasi. Aga praegu sai mul lõng otsa ja ma pean minema linna lisa kiikama. Kes käskis võtta harjutamiseks sihukest värvi lõnga, mis E uue jakiga hästi kokku sobib, eksole. Nüüd ei saa enne pidama, kui sall valmis on. Ohjah.

Igatahes on mul jõulukingiideedega nüüd hooletu. :P Aga hullem on see, et E hakkas samas mustris kampsunit ihkama. Lubas mulle lõnga ja mõõdud tuua. Vaatame, kas on teostatav projekt ja mis sellest välja tuleb.

Kui nii edasi läheb, pean kellegi teise oma tööd tegema palkama. Mul endal pole varsti enam aega ju. :P

Ma ütlen küll.

ma avaldan meelt:)
et ka sina, brutus! oma saalomoni sõlmega... kõik on sellest haaratud... aga mina jään endale kindlaks ega tee omale saalomoni sõlme tehnikas õlarätti, vaid hoopis koon. kunagi. kui aega saan:)

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

:)

Aga mis sa teed ära, kui ta ilus on ja libedalt edeneb kah - laisk vanamoor, nagu ma olen. Pealegi saab selle ema, nii et mina erinen massist endiselt. :P :)

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker