« Home | Tänane saak: kaks tokki Nalle Colori't - "mets" (m... » | Ma usun, et paljud, kes käsitööga tegelevad, on mõ... » | Niisiis. Kõik, kõik on uus septembrikuus. Mis sest... » | Via Aet ja Tiitsa nakatusin minagi saalomoni sõlme... » | Apdeit: läänerindel muutusteta.Pildi kohta niipalj... » | Tegelikult sain juba teisipäeval kätte paki Harrie... » | Ikka see kahe bloogi häda, eksole.Ühesõnaga, korda... » | Häda, kui on kaks bloogi - siis peaks nagu kaks ko... » | Eile algatus Kullaketrajates loba, mille teemaks o... » | Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik se... »

Niisiis sai mu õlarätt valmis. Eile telekast teadlaste ööd jälgides meisterdasin narmad ka külge. Päris kena asjake tuli välja. Kuigi ma tavaliselt igasugu vaimustuslainetega kaasa ei lähe - nimelt sellepärast - tegin ma seda nüüd ometi. Vabanduseks see, et saalomoni sõlm edeneb mis kole ja lõpptulemus on silmale ikka väga ilus vaadata. Lisaks veel see ka, et pealtnäha on tegu kole keerulise võttega, mis omakorda laseb tähtsat nägu teha ja kohmata, et "Eh, polnud siin midagi keerulist." :P :)

Aga mis teadlaste öösse puutub, siis oli see minu meelest mõnus jälgida. Pealegi nägin seal üle pika aja klassivend Arnoldit. Omamoodi naljakas ja kummaline, kuidas mõnel inimesel õnnestub läbi elu kogu aeg ühesuguseks jääda. Ainult halliks oli ta läinud ja kogu poolest soliidsemaks muutunud. :)

Aga see on juba käsitööväline jutt.

Pilti rätikust näete siis, kui ma selle pildi tehtud saan. Muidugi juhul, kui mul see veel alles juhtub olema. Rätt ikka, mitte pilt.

Sildid:

Issand, ma tahaks ka seda sõlme teha.Aga ikka on midagi muudteha vaja.- Ja nii see raske sõlm must heegeldamata vist jääbki. Nii piinlik, "kõik" teised juba oskavad

Tegelikult on see jube lihtne, ainult pealtnäga jube keeruline ja raske. Kui nipi kätte saad, siis läheb mis ludin.

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker