« Home | Häda, kui on kaks bloogi - siis peaks nagu kaks ko... » | Eile algatus Kullaketrajates loba, mille teemaks o... » | Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik se... » | Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!Valmis sai... » | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... » | Heidi algatas kettkirja.J (kah viieaastane) lemmik... » | Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte... » | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... » | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... »

Ikka see kahe bloogi häda, eksole.

Ühesõnaga, kordan seda, mida ma heietustes Lapiliisu looga seoses juba kirjutasin: minu arvates on IT adminnid paras kitsarinnaliste ja väiklaste tüüpide kamp. See on ülinõme, kui idee poolest hea asi mingite tobedate liivakastimängude pärast rikutud saab. Meie keelanme, käseme, poome ja laseme, eksole. Ja üleüldse on vaid meie arvamus ja vale arvamus.

Nagu ma juba ütlesin: lasteaed!

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker