« Home | Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!Valmis sai... » | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... » | Heidi algatas kettkirja.J (kah viieaastane) lemmik... » | Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte... » | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... » | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... » | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... » | Täielik jama: "Vanamal võttis kaarias pool ammaid ... »

Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik sellest, et mul oli täna jube peavalu. No vahel on, teatavail põhjusil. Seepärast ei saanud ma ka vajalike välitööde kallal õiendada, vaid neelasin tablette ja uimerdasin toas. Siis torkas mulle pähe, et päris hea võimalus on juunikuu koti kallal edasi nokitseda, mistõttu ma hakkasin oma käsitöökastides tuulama, et vajalikke niite-paelu-heegelnõelu-pärleid-jne. kokku korjata. Need asjad ma ka leidsin, kuid samas kaevasin välja ka kaks linikut, mis ma mõne aasta eest olin heegeldanud, ilmselt jõuludeks, aga kes seda enam mäletab.

Esimene siis selline:


Ja teine selline:


Pärit on need sellisest ajakirjast:


Kuigi, kui nüüd mõtlema hakata, siis on sinine tõenäoliselt ilusam ilma nende - maeitegimis, narmasteta? - igatahes nokin need ilmselt küljest. Aga üldkokkuvõttes on see note to myself, et jõul pole enam mägede taga. Tööle, usin(ad) päka(d)!

Ma kipun alati pisut hiljaks jääma oma jõulutoimetustega, nii et alati hakkab kiire. Seekord mõtlesin, et alustan varakult. :P

Postita kommentaar

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker