« Home | Niisiis. Et kõik ausalt ära rääkida, algas kõik se... » | Nonii, siin ta siis on: Eliisabet Jõhvi!Valmis sai... » | Vualaa. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. » | Raport: kaks päeva arstide man. Eile polikliinik -... » | Heidi algatas kettkirja.J (kah viieaastane) lemmik... » | Nagu vanarahvas öelda teab, ei käi õnnetused mitte... » | Õhtuselt ülemeelik J pritsis ming kT aftershave'ig... » | Minuni hakkab vaikselt jõudma teadmine, et on augu... » | Niisiis. Meie Hiiumaa-reis.Nojah, reisiks on seda ... » | J viimane saavutus sõnaloome vallas on onomatopoee... »

Eile algatus Kullaketrajates loba, mille teemaks olid ajakirjad, nende rohkus ja toimetulek selle rohkusega. Täna läksin poisiga linna ja muuhulgas ostsin veel ühe. Ajakirja. Lisaks. Sihandse nimega, otsast otsani täis imehäid ideid. Ja muidugi on ideed minu nõrkus, neid ma kogun, otsekui rott, mida rohkem neid on, seda parem, teostamisele mõtlen hiljem. Patoloogiline.

Üksiti osalen ka järjekordses raamatute tellimises. Sellega on kah üks igavene nutt und hala, sest kõike, mida tahaks, lihtsalt ei saa, ja eks siis otsusta, mida tahad rohkem rohkem ja mida vähem rohkem, eksole. Ko-hu-tav, ma ütlen.

autorist

  • olen: oravake
  • elan: oma kodus
uudishimulikele
minu muujutubloog
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oravake. Make your own badge here.

foorumid

    Kullaketrajad

    Kodu Kauniks käsitööfoorum

osalen

kasulikud kohad

    Annie's Attic Harriet
eXTReMe Tracker